Szilvásy Judit okl. mérnök
Feng Shui tanácsadó
FENG SHUI TUDÁSTÁR
Hiszünk az önképzésben!
Online megrendeled...
Átutalással fizetsz...
Hozzáférésedet aktiváljuk...
... a többi rajtad áll!
Lakásunk életünk tükre 2.000 Ft 7 videó (1:26:47)
A Feng Shui dióhéjban - Mi az a Feng Shui? Mire jó? Mit kezdjek vele? A film választ ad ezekre a kérdésekre, és széleskörű betekintést nyújt e tudomány kincsestárába. A film a "Váltsuk valóra álmainkat Feng Shuival" című könyv DVD melléklete.

Ha a Formaiskola anyagrészre van érvényes előfizetésed, ezeket a videókat ott külön előfizetés nélkül díjmentesen megnézheted!
Formaiskola 37.700 Ft 35 videó (15:43:20), 4 pdf
Ez a videó-összeállítás mindenkinek ajánlott! Itt kapod meg a Feng Shui szemlélet alapjait, és megérted az élet miértjeit.
9*Ki asztrológia 12.500 Ft 3 videó (4:02:57), 2 pdf
Feng Shui asztrológia a 9 csillag Ki rendszerrel, amely megnöveli a térbeli Feng Shui eredményességét. Gua számok és jellemzésük, karakterszám, energetikai szám
Tájolás Ingyenes 1 videó (03:38)
Részlet Szilvásy Judit: Lakásunk életünk tükre című videójából
Iránytű iskola 25.000 Ft 16 videó (5:06:14), 2 pdf
Az iránytű használata. A ház centruma, a nyolc irány. Lakók lehetőségei. Lakás üzenete. Jó és rossz irányok. Házalak javítása, életminőség, orvoslás...
Üzleti Feng Shui 25.000 Ft 6 videó (7:03:33), 2 pdf
Névjegykártya tervezés, logók vizsgálata, üzletkiválasztás, iroda- és üzlet berendezése. Feng Shui méretek. Asztalok, székek, színek. Arcelemzés
Kert Feng Shui 12.500 Ft 4 videó (5:03:16), 2 pdf
A környezet vizsgálata, épület színek, kerti tárgyak helye, formája, színe. (kerítés, kerti tó, melléképület, kerti sütő, útvezetés, stb)
Feng Shui piknik Ingyenes 1 videó (07:10)
A FEM3 café felvétele - 2016. június 27.
A Nagy Ő 5.000 Ft 9 videó (2:27:13), 1 pdf
Az ember társas lény! Szinte mindent megteszünk, hogy megtaláljuk a nagy Ő-t, és ha már megtaláltuk, párkapcsolatunk az örök boldogság forrásává váljon számunkra...
Lakáshoroszkóp 37.700 Ft 7 videó (8:00:47), 2 pdf
Ezzel a módszerrel pontosan ki tudjuk számolni, hogy lakásunk, irodánk egyes területei egy adott időszakban milyen célra felelnek meg leginkább.
Kínai asztrológia 37.700 Ft 9 videó (11:28:17), 2 pdf
A kínai asztrológia legmagasabb szintű technikája. Nem csak az év állatjegye alapján végezzük a személyiség elemzést, hanem a perc is fontossá válik egy ember analízisénél.
Mi az a I-Ching Ingyenes 1 videó (05:05)
Szilvásy Judit bemutatja az eredeti kínai jóslási technikát egy konkrét kérdés kapcsán
I Ching 25.000 Ft 5 videó (4:11:19), 1 pdf
Három érme hatszori feldobása során megrajzolunk egy hexagramot. Ennek értelmezéséből tudjuk meg az Univerzum válaszát a feltett kérdésünkre...
Radiesztézia 20.000 Ft 13 videó (5:30:01), 2 pdf
Hartmann sugárzás, Curry sugárzás, Vízér, törésvonal, Szent György vonal és Ley vonal, érc telér mérésének elmélete és gyakorlata. Légköri sugárzások. Aurák, csakrák...
Mi az a Feng Shui? Ingyenes 1 videó (04:14)
Mi az a Feng Shui? - az Otthon Tv felvétele
Mire jó a Feng Shui? Ingyenes 1 videó (52:41)
Mire jó a Feng Shui? - beszélgetés - A Hatoscsatorna felvétele - Női szemmel - 2014.11.19.
FS tanácsadás Ingyenes 1 videó (11:29)
Az RTL klub felvétele - 2017.03.19
Egészség, szerelem Ingyenes 1 videó (05:11)
Az RTL klub Fókusz felvétele - Feng Shui vendégségben Cooky-nál és Sütő Enikőnél - 2014. november
Párkapcsolat Feng Shui Ingyenes 1 videó (06:24)
A FEM3 café felvétele - 2016. november 7.
Feng Shui karácsony Ingyenes 1 videó (06:44)
A FEM3 café felvétele - 2016. december 14.
Váltsuk valóra... Ingyenes 1 videó (04:16)
Szilvásy Judit bemutatja Váltsuk valóra álmainkat Feng Shuival című könyvének második - DVD-mellékletet is tartalmazó - kiadását
Rendezzük át... Ingyenes 1 videó (03:34)
Szilvásy Judit bemutatja Rendezzük át lakásunkat Feng Shuival egy sikeresebb életért című könyvének második, átdolgozott kiadását
Út a boldogsághoz... Ingyenes 1 videó (05:43)
Szilvásy Judit bemutatja Feng Shui - Út a boldogsághoz című könyvét, mely sok-sok színes képpel, ábrával, táblázatokkal, és közérthető magyarázatokkal mutatja be a párkapcsolati Feng Shui legrejtettebb titkait is.
Konyha, étkező, nappali Ingyenes 1 videó (04:28)
Részlet Szilvásy Judit: Lakásunk életünk tükre című videójából
Feng Shui Bolt Ajánlott könyveink Havi lakáshoroszkóp Mi ez? Az előfizetés módja Éves orvoslás Legfrissebb szám Korábbi számok

Tartalom

Egy fejezet közvetlen eléréséhez kattints egy címre az alábbi listában!

Felhasználói szerződés

Mely létrejött egyfelől a Feng Shui Centrum Betéti Társaság, mint a Feng Shui Tudástár nevű weboldal (a továbbiakban: Weboldal) üzemeltetője (részletesen lásd a 2. pontban; továbbiakban: Szolgáltató), másfelől a Weboldal felhasználói között (a továbbiakban: Felhasználó), akik azzal, hogy a Weboldalon (fengshui.hu/tudastar) böngésznek, regisztrálnak, ill. anyagrészeket rendelnek meg, jelen szerződésben foglaltakat elfogadják.

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1. A szerződés hatálya, elfogadása, megváltoztatása

A Szolgáltató és Felhasználó között létrejövő szerződés tartalmát - a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett - a jelen Felhasználói szerződés (a továbbiakban: Szerződés), valamint a Weboldalon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően jelen Szerződés tartalmazza a Szolgáltatót és a Felhasználót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Felhasználó a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen Szerződés rendelkezéseit. A Weboldalon keresztül történő vásárlással Felhasználó elfogadja a jelen Szerződés rendelkezéseit, így ez maradéktalanul a Felhasználó és a Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen Szerződés rendelkezéseit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy a Szerződés rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! A Szerződés esetleges módosítása a Weboldalon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen Szerződés nyelve a magyar nyelv.

A jelen Szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja.

2. Szolgáltató adatai

Szolgáltató: az oldal üzemeltetője.

Az oldal üzemeltetője: Feng Shui Centrum Bt.
Cégjegyzékszám: 01-06-795914
Ügyvezető: Szilvásy Judit
Székhelye: 1124 Budapest
Tamási Áron u. 37. II/2.
Elérhetőségek: telefon: +36 30 95 905 95
e-mail: info@fengshui.hu
Nyilvántartási szám: 51043777
Nyilvántartásba vevő szerv: Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkár Okmányfelügyeleti Főosztály
Bejelentésköteles kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: B/046/2020
Adószám: 27977329-1-43
Tárhely szolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
1097 Budapest,
Könyves Kálmán körút 12-14.
telefon: +36 1 789-2-789
e-mail: support@tarhely.eu

3. A szerződés tárgya

A Weboldalon szereplő valamennyi anyagrész, valamint az azok előfizetéseinek értékesítése, interneten keresztül történő megvásárlása.

4. Böngészés

A Weblapon a Szolgáltató szellemi termékeit képező videók, valamint cikkek találhatók a Feng Shui tárgyköréből, közöttük tetszés szerint barangolhat a Felhasználó, személyazonossága feltüntetése nélkül is megismerkedhet a Weboldal tartalmával, az előfizetési díjakkal, regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről.

5. Az anyagrészek, tartalmak bemutatása

A Szolgáltató a Weboldal kínálatában szereplő valamennyi anyagot az arról készült oldalon részletesen bemutatja képekkel és a legjellemzőbb tulajdonságok feltüntetésével (az anyagrész tartalma, az anyagrészben található videók rövid ismertetése, hossza, valamint kiegészítő anyagok, letölthető dokumentumok).

6. Előfizetési díj

A Weboldalon található tartalmak regisztráció és belépés után válnak elérhetővé. Bizonyos tartalmak elérésének előfeltétele egy meghatározott és feltüntetett előfizetési díj megfizetése Szolgáltató számára. A feltüntetett előfizetési díjak az általános forgalmi adót igen (jelenleg AAM), viszont egyéb költségeket nem tartalmaznak.

Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy:

Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy:

7. Hozzáférés megrendelése

Az előfizetéshez kötött anyagrészek részletes leírását tartalmazó oldalakon rögtön az anyagrész címe alatt látható egy kiemelt információs sávban az előfizetési díj összege, az előfizetés érvényességének időtartama, valamint a „Megrendelem” feliratú gomb. Amennyiben a Felhasználó már rendelkezik az anyagrészhez érvényes előfizetéssel, és be van jelentkezve, ebben az információs sávban a fenti információk és tartalom helyett az előfizetéséből hátralévő napok számát láthatja.

A „Megrendelem” feliratú gombra kattintva:

A Felhasználói szerződés elfogadása

Felhasználó az előfizetés igénylésének véglegesítésével kijelenti, hogy e Szerződés tartalmát megismerte és azt önmagára nézve is kötelezőnek ismeri el.

Adatkezelési tájékoztató elfogadása

Az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával Felhasználó hozzájárul megadott adatai kezeléséhez és a tájékoztatóban meghatározott ideig történő tárolásához.

A regisztrált felhasználó az Adatkezelési tájékoztatót a regisztráció folyamatában elfogadta, így itt számára ez már nem kötelező.

A rendszer rögzíti a Felhasználói szerződés és az Adatkezelési tájékoztató elfogadásának időpontját, ezzel Szolgáltató esetleges vitás kérdéseknél bizonyíthatja, hogy a megrendelés leadásának időpontjában érvényben lévő Adatkezelési tájékoztatót Felhasználó elfogadta.

8. A megrendelés lemondása

Felhasználó a megrendelését lemondhatja a megrendelését visszaigazoló levélre küldött válaszlevélben a megrendelés feldolgozásának végéig (amíg az előfizetését Szolgáltató nem érvényesítette), vagy a Szolgáltató 2. pontban található telefonszámán a fentebb tárgyalt időpontig.

A megrendelést a Felhasználó a megrendelés feldolgozásának folyamatában minden következmény nélkül lemondhatja.

9. Határidők, elállási jog, jótállás, garancia

9.1. Határidők

9.1. Elállási jog

A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól értelmében a Felhasználó 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ez azonban nem vonatkozik az online (nem kézzelfogható adathordozón tárolt) digitális tartalmakra, ill. az ezekhez való hozzáférés jogának megvásárlására.

9.2. Jótállás, garancia

Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét, hogy a 151/2003. kormányrendelet alapján a Weboldalon elérhető tartalmak nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, ezért ezekre garancia nem vonatkozik. Szolgáltató ennek ellenére vállalja, hogy akár digitális minőség, akár tartalmi okok miatt felmerülő felhasználói panaszokat rugalmasan, mindenkor a Felhasználó megelégedésére igyekszik orvosolni.

10. Szerzői jogvédelem

A Weboldalon található online tartalmak szellemi terméknek minősülnek és szerzői jogvédelem alatt állnak: azokat adathordozón rögzíteni, terjeszteni, nyilvánosan vetíteni, vagy bemutatni, kívülálló jogosulatlan személy számára hozzáférhetővé tenni szigorúan tilos!

A Felhasználó azzal, hogy a Weboldalon előfizetéses online tartalmat rendelnek meg, e Szerződés jelen pontjának érvényességét elfogadják, és a benne foglaltakat önmagukra nézve kötelező érvényűnek tekintik.

11. Adatkezelés

Szolgáltató a Weboldal üzemeltetése során birtokába került személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik (adatkezelésben, vagy feldolgozásban nem érintett) félnek nem szolgáltatja ki, de még saját marketing-tevékenysége során sem használja fel, hacsak ahhoz adatszolgáltató hozzá nem járult (feliratkozás hírlevélre).

Az adatkezelésre vonatkozó részletes tájékoztatót a következő linkre kattintva elolvashatja: https://www.fengshuibolt.hu/?page=centrum/index&read=adatkezeles&

12. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

Felhasználó a megvásárolt online tartalmakkal, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a Szolgáltató 2. pontban ismertetett elérhetőségein terjesztheti elő.

Felhasználó szóban, vagy írásban közölheti Szolgáltatóval panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében, vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni; telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon, vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a Felhasználó (panasztevő) neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a Felhasználó panaszának részletes leírása, a Szolgáltató által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. Szolgáltató nyilatkozata a Felhasználó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Felhasználó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató köteles a Felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Felhasználó lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót, hogy Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben Felhasználó fogyasztói panaszát Szolgáltató elutasítja, úgy Felhasználó jogosult a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a Szolgáltatónak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség ("meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása").

Amennyiben Szolgáltató székhelye, vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a Felhasználó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a Szolgáltató jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vásárló, vagy az Eladó kérésére tanácsot ad a Vásárlót megillető jogokkal és a Vásárlót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró, vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a Felhasználó nevét, lakóhelyét, vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett Szolgáltató nevét, székhelyét, vagy érintett telephelyét,
  3. ha a Felhasználó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a Felhasználó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a Felhasználó nyilatkozatát arról, hogy az érintett Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a Felhasználó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a Felhasználó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Felhasználó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

12.1. Területileg illetékes békéltető testületek

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

12.2. Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU